Moja fotografija
Zovem se Ivana, mama sam, supruga, profesorica i domaćica i, želim vjerovati, u svemu, barem pomalo, kreativna.

utorak, 24. studenoga 2009.

kutija za svašta

Ovo je bila jedna obična kutija od cipela. Vjerujem da ste već uočile da jako volim kutije , ali i crakle lak (da, dobro, i zlatnu boju). U skladu s tim, evo jedna kutija koja je savršeno poslužila za sve i svašta - ostatke ostataka koje skupljam, čuvam poput hrčka i po potrebi primjenjujem za izradu svojih rukotvorina.
Ne šalim se, zbilja sam počela tugaljivo gledati u tuđe smeće (stari namještaj, kutije...) i nekako mi je još neugodno uzimati stvari s glomaznog otpada, a i sigurno bi me pretekla ekipa koja od toga živi. Još uvijek mi je neugodno i tražiti od ljudi da mi daju sve ono što misle baciti. Ali kako je krenulo, na dobrom sam putu.

Ako u prometu sretnete auto s natpisom - darujte me svojim smećem - primam sve osim odjeće, hrane i obiteljskih članova - to sam možda ja!

1 komentar:

Maja kaže...

Slatka kutijica! Nekako je "proljetna" :)