Moja fotografija
Zovem se Ivana, mama sam, supruga, profesorica i domaćica i, želim vjerovati, u svemu, barem pomalo, kreativna.

subota, 21. studenoga 2009.

limenka za dar


Bože dragi, jupi, dobili smo whisky na poklon! Razveselila sam se ko budala šamaru,ali ima jedan problem - ne volim žestoka pića. Ipak, nešto me oduševilo u cijeloj priči - boca je u LIMENKI! Yes!
Malo sam je motrila, odlučila da mi treba vaza za balkon u koju ću staviti granu (sigurno vam ovo zvuči, kao i mom mužu, prekrasno). S obzirom da je balkonski zid ljubičast, i vaza je morala biti takva - poljubičastila sam je i stavila decaupage s prigodnom sličicom ljubičice.
Tek onda je počela zabava - u džepu sa škarama za drveće krenula sam u šumu po grane (sreća pa mi je blizu jer bi mi možda prijetila kazna za nošenje hladnoga oružja). Pronašla sam ih, posprejala ih bijelim i zlatnim akrilnim sprejem, bijelu ubacila u vazu i okitila srebrnim kuglicama za bor. Da, znam koji je datum, ali baš mi je to sad tako zgodno. Otvaram sezonu kićenja! Nadam se da moji ukućani neće ovo pročitati jer će već sad dobiti slom živaca, ali što sad - znali su i prije koga imaju doma.

1 komentar:

Prirodna kaže...

pišeš tako humoristične i prekrasne tekstove, prošla sam već cijeli tvoj blog, sve pročitala, sve pogledala, vidim da više nisi baš aktivna, a i da na nekim od najboljih postova, uopće nemaš komentara, ako odlučiš obnoviti svoj blog, javi se na naki od mojih 2 bloga; Medena i Medeni blog, več sam mnogima besplatno napravila dizajne. Tvoj blog je jako zanimljiv i tekstualno i slikovito, ali premale slikice stavljaš, pretmuran ti je blog - dizajn. Šteta da nitko ne pročita ovako prejake tekstove. Pusa