Moja fotografija
Zovem se Ivana, mama sam, supruga, profesorica i domaćica i, želim vjerovati, u svemu, barem pomalo, kreativna.

utorak, 10. studenoga 2009.

srebro i zlato


Vjerujte mi na riječ - kada sam prvi put ofarbala ovu kutiju (izvorno je bila smeđe boje s nekakvim rezbarijama i zlatnim nitnicama!?), bila je to najružnija kutija na svijetu. Ikada!!! Preneražena ružnoćom koju sam proizvela vlastitim rukama odgurnula sam je i ostavila na balkonu u nadi da će se nešto promijeniti samo od sebe. Nekim čudom ipak nije, činila mi se još ružnija na danjem svjetlu. Mada mi ta slika nije izlazila iz glave, odlučila sam je ignorirati.
Nakon desetak dana kada sam iznosila ofarbane police na sušenje, moja noćna mora bila je i dalje na istom mjestu. Iživcirana, prešla sam je akrilnim bijelim lakom i bila je bolja, ali ja i dalje nezadovoljna. Rezbarije sam prešla srebrnom sjajnom bojom, a dodatni zvjezdani sjaj joj je dao srebrni sprej. Čak i moj muž koji, znam da je nevjerojatno, nema nikakav stav o kutijama, kaže da je jako zanimljiva. Ma što to značilo. Vjerujte, puno bolje izgleda uživo.
Hm, da, ako se pitate gdje je tu zlato iz naslova - pogledajte bolje.

3 komentara:

Phoenix kaže...

Da...kutija je sada u punom svom sjaju...Krasna je a vjerujem da ćeš je upotrijebiti samo onako kako to kreativne duše znaju pa će biti tamo gdje je najmanje očekuješ sa svrhom a divan ukras.
Meni se uvijek čude kako ostavljam neke predmete po kući i tamo gdje ne možeš ni zamisliti a dobijem savršen efekat.
LP i razveseli nas novim idejama ubrzo...
Phoenix

Unknown kaže...

Hm, moram se složiti s tvojim mužem. Zaista je odlično ispalo!!!! Bravo!

Nasmijano nebo kaže...

meni se jako sviđa ovo zlato a ni kutija nije loša... :-)