Moja fotografija
Zovem se Ivana, mama sam, supruga, profesorica i domaćica i, želim vjerovati, u svemu, barem pomalo, kreativna.

nedjelja, 20. prosinca 2009.

a sad neka proljetna

Posljednja, barem zasad, u nizu tacni koje serviram (koja igra riječi) - malo mi "baca" na neko kasno proljeće što vjerojatno sugerira koliko mi je dosta zime! Pogled s prozora je idiličan, kao s razglednice, ali kad se sjetim da ujutro moram na posao po ovome, muka mi je! A od prognoze za utorak prestaje mi kolati krv po žilama - LEDENA KIŠA! Ok, zima je, shvatila sam, ali čemu pretjerivanje?!!

Da olakšam svoju patnju, razbila sam tacnu - crakle lakom, naravno- potrpala bršljane, crvene ruže i čekam...
proljeće, Godota, promjenu, penziju, dobitak na lottu, inspiraciju...

3 komentara:

komar kaže...

U vrijeme čekanja izrađivati tacne je jako zgodno. Čestitam na lijepoj tacni i dobroj volji. Čekanje i kreiranje je najjeftinija varijanta življenja :)

rockgranny kaže...

Ivana molim te javi mi se na mail,na mom blogu imaš link.
Nema potrebe da budeš ljubomorna, kad narasteš velika kao ja i budeš u penziji, ja ću te naučiti šivati.Tvoji su radovi vrlo lijepi i originalni, za ovo što ja radim treba puno vremena, koje ti sa svim svojim obavezama sada sigurno nemaš.Molim te javi mi se na mail,na mom blogu imaš link.
Pozdrav, S.

Maja kaže...

Moj naklon...