Moja fotografija
Zovem se Ivana, mama sam, supruga, profesorica i domaćica i, želim vjerovati, u svemu, barem pomalo, kreativna.

ponedjeljak, 25. siječnja 2010.

kutije roks

Htjela ili ne htjela, nakon vrlo kratkih izleta u nešto drugo - evo mojih kutijica natrag. Morat ću odnijeti nešto na posao jer ljudi očito misle da ništa drugo ne znam raditi. Opet, glupo mi je napraviti sto stvari i što ću s njima ako ih netko drugi ne udomi? Više volim zdravoseljačke narudžbe - daj mi tu i tu boju i svi sretni i veseli, ostalo sama iskombiniram.
Takva je bila ova narudžba - znaš, daj jednu plavu kao ona što si je napravila Jasmini i jednu terakota za vikendicu na Hvaru! To te ja pitam - asocijacije na more, terakotu, Hvar, staru kamenu kuću i ljetne ljepote same su diktirale razvoj situacije i konačan proizvod...


P.S. Iskreno, mislim da znam zašto cure vole moje kutije. Pravim se da nije tako, ali očito nikoga ne mogu obmanuti... Znam da je nevjerojatno, ali velika istina je da, iako me katkad zamore, JA VOLIM RADITI SVOJE KUTIJE!
Kako god okrenuli, uvijek dođemo na isto - za sve u životu je potrebno ono osnovno - LJUBAV - prema obitelji, prijateljima, cijelom svijetu, kutijicama, pinatama, šivaćoj mašini, iglama za pletenje, ljetu, kolegama, ljubavi... i, jesam li rekla, kutijicama!


Broj komentara: 9:

Maja kaže...

Oh, vau! Mrak, mrak, mrak! Strašno mi se sviđa. Pukotine su tako dobro ispale! Vidi se da volite svoje kutijice, a bome i one vole Vas :)

Vera kaže...

I mene bash podseca ova kutijica na sve ono sto si rekla: more, stara kuca,ljeto. Eto vidish sta ti radi ljubav prema svoje kutijice.
Puno mi se svidja ova kutija!

Tanema kaže...

kreativci i njihove male opsesije... hahaha... ljubav je ljubav, a dok nas ispunjava, čemu se odupirati! kutijica ti je prekrasna! Pravi morski štih s pravom dozom starine...

Oggy Art style kaže...

Kutije su fenomenalne... svaka čast...
I ja sam zaljublenik u kutije!

Phoenix kaže...

Eh...kad bih ja znala ovako raditi kutije.
Da znaš,i ja volim tvoje kutije...i samo radi...zaista su super.
Ova mi je divna, upravo si na divan način spojila sve i more i Hvar...Baš što kaže Drenka i mene je podsjetilo na morski ugođaj i prije čitanja teksta.

sandra kaže...

E dobro si rekla!Treba uživati u svemu što nas veseli!
Tvoje kutijice su prekrasne i nije ni čudo što ih voliš raditi.
Na njima se to i vidi.
Samo ti daj a mi ćemo uživati!
Pozz!
Sandra!

Cvjetna vila kaže...

I ja volim tvoje kutije! Ova zadnja mi skrenula misli na toplo more!!!

feelingfimo kaže...

Čudesne su, jako mi se sviđaju!

Ivana kaže...

Drage moje,kao i uvijek, hvala vam na podršci! Najbolje ste!