Moja fotografija
Zovem se Ivana, mama sam, supruga, profesorica i domaćica i, želim vjerovati, u svemu, barem pomalo, kreativna.

nedjelja, 3. siječnja 2010.

naručena kutija

Nešto prije Božića sam kolegici s posla donijela (na njezin zahtjev) pokazati "uživo nešto od onoga što radim" jer ona na blogu to ne vidi dobro. Ne znam imaju li drugi problema s stim, ali bio mi je neugodnjak, gotovo kao da sam pokazivala ukradenu robu, vadila sam stvarčice iz vrećice i skrivajući od tuđih pogleda, podastrla joj svoje male uratke. Ipak, kako to uvijek biva u kolektivu s puno žena, iskusni komadi naslutili su da se nešto zbiva i poput jastreba odmah su nas okružili. Uslijedilo je razgledavanje, komentiranje i u konačnici, na moju nevjericu, naručivanje. Cure su zaključile da, u najmanju ruku, doma imam hrpu malih Kineza koji rade za mene. Ipak, smilovale su se i dozvolile mi da to obavim "preko praznika". Hvala, cure!
Prva je za Renatu - "Čuj, mala, ja bih kutijicu za nakit, da nije kockasta, ljubičasto-zeleno-starozlatna kombinacija bi mi bila najdraža i volim ljubičice!"
A ja volim one koji znaju što hoće! Nemaš beda, stiže jedna takva mam poslije praznika!
I evo je, gotova, u kombinaciji boja koje je htjela, nije kockasta i samo mi ostaje nada da će se svidjeti Renati.
Rekla je da mi apsolutno vjeruje. Držim je za riječ!








Broj komentara: 7:

lindolina kaže...

Nije ni čudo što su odmah htjele nešto naručiti jer su tvoji radovi zbilja prekrasni. Nadam se da se kolegici svidjela kutijica :)

Tanema kaže...

ma žena zna što hoće, a ti znaš što radiš! Rezultat je prva liga
I odsad stavljaj još manje sličke tako da dobiješ još više narudžbi! Čestitam, draga!

Ivana kaže...

Hvala, cure, na komplimentima - kolegica će dobiti kutijicu tek ta 7 dana tako da još moram živjeti u neizvjesnosti. Sreća pa još imam par kutijica za napraviti!

Nasmijano nebo kaže...

ne znam za Renatu, al meni se kutija sviđa, ali... bojim se da će se i njoj svidjeti.

Maja kaže...

Ma preslatka mala kutijica! Samo... Nemojte se iznenaditi kada narudžbe krenu pljuštati sa svih strana! Već vidim: Dan je sunčan, topao i prekrasan, no što je ovo? Vani nikoga!?! To je zato što su svi u školi formirali red ispred vrata kabineta i strpljivo čekaju da im ostvarite "kutijičaste" želje!

Ivana kaže...

Hvala, Majo, i da znaš da se ne bih bunila, pod uvjetom da mi daju dovoljno vremena. Ipak, poznavajući tu okrutnu struku, volimo daviti i pritiskati rokovima.

Anonimno kaže...

Divna kutija! Počeću da ti kradem ideje :-)