Moja fotografija
Zovem se Ivana, mama sam, supruga, profesorica i domaćica i, želim vjerovati, u svemu, barem pomalo, kreativna.

subota, 1. svibnja 2010.

jedna mala šablonizirana

Danas sam se naradila kao pas - nema gdje me nije bilo - vrt, testovi, kuhanje, peglanje...i , na koncu,
malo hobija.
Sutra moja mala obitelj ide u goste našim dragim prijateljima i "složila" sam, pored uobičajenih varijacija na temu koje već nosiš kad ideš u goste, i jednu malu šabloniziranu. Kutiju, naravno!
Odmah moram objasniti, ovo je posebno za Mariju koja me zadnji put ukorila, da pod šablonizirana mislim da je rađena šablonama (a ne da je još jedna nebitna kutija).
Daklem, tamna podloga s nijansama zlata, šablone, bitumen pa malo zlata.
I to je to!


Čini li se samo meni da su vikendi sve kraći?

Broj komentara: 40:

Marija kaže...

Kutija je apsolutno predivna i posebna i ja koristim izraz 'šabloniranje' tako da sam shvatila ovo 'šablonizirana' kako si i mislila :)
Predivne su mi te 3D istaknute šablone,
cijela kutija izgleda kao od prave kože s istisnutim ružama..
Jesi ih radila nekom strukturnom bojom, kartonom i bojom, glet-masom ili nečim drugim?

Ukor istekao, više nisi na uvjetnoj :D
Marija :)

Unknown kaže...

vrlo zlatno, vrlo bitumenizirano, vrlo genijalno i vrlo, vrlo, vrlo!!! vrlo sam zadovoljna tvojom chic - shablonic kutijicom!

Ivana kaže...

Hvala, komadi - Marija, radila sam šablonama i kitom za drvo. Hvala što mi je istekla odgojna mjera; Tea - vrlo mi je drago što ti se vrlo sviđa. To mi je baš vrlo.

Maja kaže...

Eto, vidite - nema straha! Eh sad, ako je ono moje čudence predivno, što je onda ovo? Moooćnooo!?! Ako se prijateljima ne svidi, frknite je meni. Samo ne u glavu, i ne iza nekog ćoška :)

Tanema kaže...

opet se tu neki ćoškovi spominju, a Maja je upletena u to...ccccc
Šablonizirana kutija je prekrasna, i da mi moja jedna takva očaravajuća ne krasi dom bila bi jako ljubomorna na domaćine kojima ideš u goste!

Nasmijano nebo kaže...

vikendi su definitivno sve kraći a ja imam jedno pitanje - kada ćeš doći k meni u goste?

Ivana kaže...

Cure, zakon ste.

Goge kaže...

Odlična je. Kao i ona koja je otputovala Tanemi. Prava si genijalka za šablone. Još ih nisam probala raditi. Moram početi.
Vikendi jesu definitivno sve kraći. Ili su me te godine stisle pa postajem sve teža i sporija?

Nena3110 kaže...

Kad ces kod mene u goste?
odlicno kuvam, a mnogo mi se dopada poklon:)))

Ivana kaže...

Ha ha, stižem u goste svima, vjerujem da ću u uputama s adresom dobiti i zahtjeve za željene boje i dezene. Hvala svima.

Cvjetna vila kaže...

Kutija za čistu 10-tku!!! Prekrasno!

Phoenix kaže...

I kod mene si dobrodošla...:)))
sa ili bez ovakve ljepotice...
Super kutija!!!

Tina kaže...

kutija je savršena,svaka čast!

Villa-loredana kaže...

Hvala na posjeti, ako imaš prozore bez zavjesa ili želiš promjenu, eto i mene u gostima, pa ćemo krenuti, ali dvorište obavezno za Leu, ta pada u trans kad nas nema, a i uvijek si dobrodošla, pozdrav. Loredana.

Villa-loredana kaže...

Zaboravih, weekendi sve kraći, ma koje priče, meni je sve duže, i kad će već taj 1.1.2011. Pozdrav. Loredana.

Ivana kaže...

Hvala, komadi, i nemojte se posakrivati ako zbilja krenem u posjete:))))

Pipi kaže...

Dok sam ja lutala okolo kutije se nanizale. A tek koliko mi se dopadaju, divne su. Bas me mamis na te kutije, ako budem neku napravila ti ces biti glavni krivac. LP I veliki KISSS. Bas si mi nedostajala.

Biljana kaže...

Oprosti, ja sam tek sad otkrila tvoj blog (nikad nije kasno:) ), kutijica ti je wow, sta da ti kazem, ja sam isto zaljubljena u sablone.... sp

Villa-loredana kaže...

Ma kam da se skrijem s ovih moji 172 i over 90..., pozdrav. Loredana

Marina Nikulina kaže...

Очень красиво!!!

Mojca kaže...

oh, nisi edina... tudi moji vikendi tako bežijo, da jih niti za rep več ne utegnem ujeti:)

škatlice so pa fenomenalne... elegantne, s pridihom patine... krasne, z eno besedo.

Leptir (Nataša) kaže...

Ivana, kao i uvijek - predivno!

komar kaže...

U vremenu kad je na blog stavljena kutija, vidjela sam ali nisam komentirala. Kutija je perfektno odrađena i bilo bi šteta da se ne ponovi sa nekim drugim motivom!

Anonimno kaže...

:) Bravo! Divno je. Slucajno sam dosla do Vaseg bloga. Odlicno Vam ide. Samo napred. Pozdrav iz Beograda.

Anonimno kaže...

Divno! Svaka cast! Samo napred. Pozdrav iz Beograda.

Deni kaže...

Olá que belas artes que fazes,parabéns,já estou seguindo para não perder nada,abraços.

deni64 kaže...

Kutija je za sve pohvale,nemam rijeci:)

arba kaže...

Baš dobro da sam naletjela na ovaj blog!!!Ima se šta i vidjeti...lijepa mi je ta kutijica vrlo profinjeno izgleda...kao iz nekog drugog vremena...

Anonimno kaže...

Lijepo neopisivooo!!!

Anonimno kaže...

ovo vam je stvarno supeeeer slučajno sam došla do vaše stranice ali mi je drago što sam zalutala i našla se ovdje :)

Svetlana kaže...

Ove kutije su fantasticne! Iskreno receno nije mi palo na pamet da koristim kit za drvo jer ja obicno kupujem neke druge medijume za dodavanje teksture. Sabloni (stencils) koje si koristila su vrlo interesantni; pitam se gdje si ih kupila.

crafts kaže...

ova tehnika s bitumenom izgleda baš zanimljivo... škrinjica je ispala baš nekako moderno što mi se jako sviđa :)

ZÉ ROBERTO kaže...

Hi!
Nice work, very creative.
Congratulations!!
Visit my blog.
Roberto/ Brazil

ZÉ ROBERTO kaže...

Hi!
Nice work, very creative.
Visit my blog.
Congratulations of Brazil.
Roberto

Agroekonomija kaže...

Kutija je baš originalna.Stvarno treba imati hobi, a postoje raznovrsne mogućnosti.

http://agroekonomija.wordpress.com/

Carmen kaže...

¡¡¡Fantástica!!!
Saludos desde España.

Angel's Touch handmade kaže...

Pozdrav!

xOrElse kaže...

Bok, sad si me stvarno nadahnula za izradu neke kutijice. Imam istu takvu kod kuće, već je sva jadna i prastara, pravo vrijeme za promjenu!

Uživaj =)

Anonimno kaže...

jako lijepo, sviđa mi se :D
posjeti moj blog ako želiš
http://fashiondesinger123.blogspot.com/

Prirodna kaže...

prekrasno izgleda :) :)