Moja fotografija
Zovem se Ivana, mama sam, supruga, profesorica i domaćica i, želim vjerovati, u svemu, barem pomalo, kreativna.

petak, 27. studenoga 2009.

balkonski sat


Sjećate li se da sam rekla da mi je balkonski zid ljubičast? Pa sam, da uskladim dojam, napravila ljubičastu vazu i još štošta ljubičastoga za taj isti balkon. Ipak, nešto mi je kvarilo jutarnju idilu ispijanja kave prije posla - nadvirivanje s balkona u dnevni boravak u strahu da ne zakasnim.
I tako je nastao ljubičasti sat. Motivi su isti kao na limenki - brdo decaupagea ljubičica uz dodatak unutarnjega zelenog ruba, po okviru malo craklea i utrljavanje ljubičaste boje u isti.
I to je to, sad je država sigurna da ću na vrijeme stići odraditi svoj danak u krvi.
P. S. Jeste li uočili da, valjda po prvi put, nisam spomenula zlatnu boju?

1 komentar:

Tanema kaže...

bitno da nam je država namirena ;) , šalu na stranu, satić je prekrasan. mislila sam da je i ovo tehnika tunjkanja, ali vidim da je ipak utrljavanje u pitanju...
hvala na kometaru na mom blogu! nešto mi ne štima i ne objavljuje mi se komentar na blogu, iako mi signalizira da je objavljen (možda se s vremenom pojavi), pa se ovako zahvaljujem...