Moja fotografija
Zovem se Ivana, mama sam, supruga, profesorica i domaćica i, želim vjerovati, u svemu, barem pomalo, kreativna.

četvrtak, 26. studenoga 2009.

okvir za bebu

Ne, ne držim bebu u okviru, ali sliku, i to jednu od onih nastalih još u rodilištu, da. Nalazi se u mojoj spavaćoj sobi i bila je u jednom od onih "ozbiljnih" okvira u koji biste stavili vjenčanu sliku bake i djeda. Prijeko joj je bila potrebna promjena pa sam joj priuštila to zadovoljstvo.
Sada konačno okvir odgovara sadržaju, a kako sam se razbahatila u zadnje vrijeme, "pao" je i shabby.
Meni čak pomalo izgleda neuredno, ali beba sa slike, sad već dečko, kaže da je njemu "cool" pa je valjda moja misija uspjela. Tako, naime, govori Johnny Test (lik iz istoimenoga crtića). Problem je što lik govori i "shit", a moj malac (kao sva djeca) upija svaku riječ, neovisno o jeziku koji sluša. Znam da vjerojatno ne shvaća značenje izgovorenoga, ali molim Boga da od svog rođenog djeteta, svoje krvi i mesa, ne čujem ovaj komentar za koji od svojih radova.

2 komentara:

Maja kaže...

aaaaa, preslatki bebač :)

E, sad, okvir je zgodan, no za koliko prodajete onu crvenu vazu? Pre-do-bra je!

Ivana kaže...

Bok, Majo! Kao prvo - hvala ti na svim komplimentima na blogu, a ako si zbilja zainteresirana za vazu, javi mi se na mail (imaš ga desno na blogu).
Nadam se da i ti imaš neki blog na kojem mogu škicnuti tvoje radove.