Moja fotografija
Zovem se Ivana, mama sam, supruga, profesorica i domaćica i, želim vjerovati, u svemu, barem pomalo, kreativna.

utorak, 3. studenoga 2009.

kutija za autiće

Bila nam je prijeko potrebna, pored one ogromne u kojoj je nagurano sve i svašta, kutija za autiće u kojoj bi ostajali svi mali rezervni dijelovi koji prije ili kasnije otpadnu. Ova je bila idealna, dovoljno velika za tu namjenu, metalna, dakle dovoljno čvrsta, ali s natpisom JACK DANIEL'S. Nameću li se i vama čudne asocijacije u nizu pojmova: trogodišnje dijete, whiskey, automobili...?
Ben10 mi je ipak prihvatljiviji, iako bi se i o njemu kao uzoru dalo raspravljati. Patina na rubovima je bila samo eksperiment, ali sam se zaigrala. Tek sam kasnije čula od Tee da patina nema smisla na glatkim površinama. Ruku na srce,ovo i nije remek-djelo suvremene umjetnosti, ali je funkcionalno, a meni konačno prihvatljivo.

1 komentar:

Nasmijano nebo kaže...

hmmm, iako patina nema smisla na ravnim površinama, meni se baš sviđa na ovoj kutiji... paše mi uz Ben10. osim toga, bar si isprobala kako se sa patinom radi :-)