Moja fotografija
Zovem se Ivana, mama sam, supruga, profesorica i domaćica i, želim vjerovati, u svemu, barem pomalo, kreativna.

srijeda, 3. veljače 2010.

čipkasta kutijica

Potrebni sastojci: jedna kutijica neobrađena drveta, čipka (stoljnak, krpa, podsuknja...), kit za drvo ili masa za gletanje, špatulica za nanošenje, akrilni srebrni sprej, dobra volja.

Način pripreme: Na kutijicu stavite čipku i počnite s nanošenjem kita sve dok sve rupice ne budu popunjene, na koncu sve fino zagladite i odmah, dok je još mokro, dignite tkaninu i operite je.
Kad se sve fino posuši - poprskajte akrilnim sprejem u dva sloja, boje po želji...
I gotovo!

Nije tutorial, nije ni neka mudrost, ali nekome može koristiti, a ja imam neki tekst!
Mislim, čisto da nije prazno...ne volim prazno!
Volim čitati tuđe tekstove, volim pisati svoje, ali nekad mi se ne da i gotovo!
Šta da kažem?! Ubijte me!

Doduše, ne znam što bi se tim vandalskim činom promijenilo i, samo da znate, ne znam je li to ikome palo na pamet - ni onda neću pisati!


Broj komentara: 13:

Maja kaže...

Pa, dobro sad... I da je prazno... Aaaa, šalim se, šalim! Volimo mi te Vaše tekstove :) Baš mi je moćna ova kutijica! No, što uopće više i reći... Ipak razgovaram sa gospodaricom kutija!

jasna kaže...

Kakav kit?Mora li to biti ona modelir pasta ili bilo kakav onaj jeftini kit?Već duže vrijeme želim sama pokušati nešto slično s čipkom pa me baš zanima.

Unknown kaže...

mmmmmmm, premedeno!!!!!

Ivana kaže...

Jasna, ja koristim onaj jeftini kit za drvo - akrilin, ali možeš proći još jeftinije ako sve radiš masom za gletanje iz bilo kojeg bau i sličnih dućana. Nadam se da sam pomogla!

Villa-loredana kaže...

Ono što se kaže "bez teksta" na ovu ljepotu. Navrati do mene na blog www.villa-loredana.blogspot.com ima nagrada za te. Pozdrav. Loredana

Phoenix kaže...

U samom početku tvog blogovanja osim tvojih radova privukli su me i divni tekstovi. Nekad sam se znala od srca nasmijati na tvoje vragolaste priče.:))
Jeste draga ovo tutorial i hvala ti što si sa nama nesebično podijelila proces rada.
Imam jednu ružnu keramičku vazu, nadam se da mogu na njoj primjeniti ovu tehniku...

Ivana kaže...

Draga Phoenix, ne vidim razloga zašto ne bi mogla staviti čipku na vazu - nisam probala na staklu, ali nikad se ne zna. Ako te frkica, radije pitaj Teu - odgovorit će ti na krilima ljubavi!

Tanema kaže...

ma šta bi mi bez tvojih ludih postova? tutić ti je fenić! jednostavno i jasno! a kutijica? zar uopće trebam više komentirati tvoje kutijice? ma rasturaŠ!

jasna kaže...

E,baš mi je drago što smo uspostavile kontakt. Imaš na mom blogu odgovor o gipsu,a ja ću prvom prilikom pokušati ovo sa čipkom.Hvala!

Pipi kaže...

Zacarajuce. Ja se u svemu ovome tesko snalazim, niti se trudim izgleda. Bez pruca ne umem, ali divim se vasim radovima, divni su. Kutija je super i hvala za objasnjene o rizinom papiru, svasta cu ja nauciti od vas. Pusa

bensedin art kaže...

Sjajno! Ovo mislim i za ovaj kratki tut, a bogami i za dobre tekstove!

sandra kaže...

Krasna je!
Shabby chic!
I moram ti priznati nisi jedina kojoj se nekad neda pisati.
Pozz!
Sandra!

lindolina kaže...

Kratko, jasno, glasno i jednostavno :)