Moja fotografija
Zovem se Ivana, mama sam, supruga, profesorica i domaćica i, želim vjerovati, u svemu, barem pomalo, kreativna.

nedjelja, 7. veljače 2010.

shabby, drvo, bitumen - I LIKE IT

Eheeej, postala sam džomba - treća radionica je odrađena, adrenalin taman koliki treba biti, a rezultati fantastični.
Daklem, radionica shabby na drvenoj klupici. Tea me odmah oduševila kad je spomenula da ćemo koristiti i bitumen, ali trebalo je pričekati do te faze. Prvo smo rubove mackale smeđom bojom pa vosak pa brušenje, drugim riječima čista fizikalija, ali to je bilo mila majka i taj dio s bojom do laktova mi je bio fantastičan. Najdosadniji dio je rezuckanje bršljana - ubilo me u pojam, ali preživjela sam. Gospođa do mene je izrezuckala duplo više od mene dok si rekao keks! Da se održava kakvo natjecanje u tome, sigurna sam da bi bila pobjednica. Kasnije sam otkrila da radi u vojsci pa zaključujem da je sigurno imala kakve visinske pripreme za rezuckanje, mi na Filozofskom faksu to nismo učili. Kad sam konačno bila gotova, uslijedili su decaupage i šablonica BITUMENOM - joj kako ga volim - i doživjela sam ukazanje. Klupice su fantastične! Radionica je bila čisti pogodak, radila sam ono što najviše volim - kombinacija drva sa svim i svačim, a doma sam otišla s klupicom pod rukom i da je bila dimenzija onih klupa iz parka, bila sam je spremna ukrcati na leđa i odšlepati doma.



Ukućani su se divili mom umijeću - a kako to tek paše mom egu, gosti su je htjeli uzeti, ali, sorry, ljudi - samo preko mene mrtve, na ovoj ja spavam! Rekli su da će mi donijeti drugu da im uredim i svečano sam obećala da hoću, ali nisam baš sigurna da ću im je vratiti, drvo u meni budi one iskonske porive i nagone za preživljavanjem i jao onome tko mi stane na put! Drvo + bitumen = ja happy!

Broj komentara: 18:

Unknown kaže...

maestralno profesorice...... !!!!

Vera kaže...

Puno mi se dopada! I super mi je ova grana!

Maja kaže...

K vragu, zašto se i ja nisam sjetila potamniti gornji dio svoje klupice... A baš dobro izgleda...

Što su ti ovisnici o bitumenu - nema gdje ga neće staviti!

Niš, dosta trkeljanja. Klupica za 5, ukućani i gosti s razlogom u divljenju i to je to!

Ako po Zagrebu počnu nestajat klupe - znat ćemo što im se dogodilo (ha-ha)!

Leptir (Nataša) kaže...

Ivana!! Klupa je prekrasna! Impresionirana sam. :-b

Tanema kaže...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! sve veće povšine i ako je to uopće moguće, sve bolji radovi! čista perfekcja!hymaz

Goge kaže...

Klupica odlična. Znaš li da se u Bosni ovakva klupica zove skemlija? Sve kuće su ih imale u velikom broju, a izrađivali su ih doma. Kako si ti počela trebat ćeš nekog da ti ih izrađuje. A možda ćeš i to početi sama raditi. Ne bih se čudila. Kad kreneš mogu dobit jednu? Molim te...

Izzy kaže...

U Slavoniji kažemo "šamlica"... I tvoja je prekrasna! Taj bitumen čuda radi! :)

komar kaže...

Hvala Ti što si nam prenijela svoja iskustva sa radionice - baš mi je drago da tamo svi rade čuda a bome i Ti!

Nasmijano nebo kaže...

hej, ima li mjesta za spavanje na toj klupici i za mene? baš mi se sviđa.

Phoenix kaže...

Super!!!Jako mi se sviđa...

Anonimno kaže...

Uvijek zanijemim kad vidim nešto takvo, hvala na posjeti. Loredana

kaća kaže...

klupica je famozna,odusevila me!!

Villa-loredana kaže...

Prekrasno, hvala na postu, revno ću vas izvještavati.

Oggy Art style kaže...

Joooj, što je dobra... Idem i ja moju da dovedem u red...imam jednu staru, koja stoji negde....

Prekrasna je!!!

Anonimno kaže...

Ma predivna ti je klupica. .baš mi žao što nisam u zg da mogu i ja s vama na radionice..

Ivana kaže...

Hvala, vjerne moje blogerice, što pratite i komentirate moje radove!Dajete mi nevjerojatan poticaj!

Nena3110 kaže...

Savrseno je, hvala ti sto delis s nama!

Sanja kaže...

Vaši radovi su me oduševili, stvarno prava umjetnost!