Moja fotografija
Zovem se Ivana, mama sam, supruga, profesorica i domaćica i, želim vjerovati, u svemu, barem pomalo, kreativna.

petak, 26. veljače 2010.

vila (možebitna spasiteljica)

Nije u pitanju morska, ali je vila - mala, slatka, valjda neka šumska, i pronašla je mjesto na jednoj od mojih vječnih kutijica. Bliži nam se proljeće, osjećam ga u svakoj pori pa će moji novokupljeni decaupage papiri s vilama i patuljcima doći na svoje. Vile ću šibnuti svugdje, a patuleki će se rastrčati isključivo po vrtu.



Mislim da svi već znaju da imam jednu, nadam se da je samo jedna, dosadnu krticu koja mi uništava cvijeće, travnjakić...ma sve - i ovdje svečano objavljujem da krećem u obračun s njom. Krećem u fino, iako sam je i dosad Bog zna koliko puta molila da se odseli, kumila, preklinjala, mitila...Bila sam toliko očajna da sam je čekala, satima ukopana na jednom mjestu, u blatu do koljena, s Konzumovom ili Kerumovom vrećicom u rukama - naime, kao stara naivka imala sam ideju uhvatiti je i prenijeti u šumu... Ma budala! Ja, ne krtica!

Mogla bih ovako do prekosutra - mislim da ću jedan post posvetiti samo njoj, a ako me pusti na miru, napisat ću joj i odu! Ipak, dok još malo ne zatopli, počet ću uređivati okružje već spomenutim patuljcima, baš kao da je nema i kao da mi sve ne uništava. Neću ni razmišljati što će biti ako joj se još više svidi novo prebivalište!
O, pobogu, što ako dovede ekipu?
Vileeeeeeeeeee, pomagajte!

Broj komentara: 15:

Maja kaže...

Baš lijepo od vile što se nastanila na ovako preslatkoj kutijici. Mislim, znaju vile što rade, nisu one od jučer! Možda, ako joj date (ili saznate) ime, te joj se malo umilite i zla gospođa krtica ode!?

feelingfimo kaže...

Obožavam vile! Kutijica je krasna i veselim se tvojim novim radovima na istu temu. Što se tiče krtice, nadam se da neće napraviti previše štete. Mislim da postoje nekakve naprave koje ih tjeraju ali ne znam koliko su efikasne... Možda vile pomognu...

jasna kaže...

Ja sam mislila da si čekala krticu s vilama(one vile za prebacivanje sijena,oštre,sa zupcima)pa da ju probodeš (koji užas), a ti bi bila humana i nosila je u šumu!
Eh, krtice su slatke samo u dječjim knjigama i crtićima, a u stvarnosti uopće ne.I da, naravno,gdje je jedna, tu će biti uskoro pravo malo carstvo krtica.

A kutija,naravno, lijepa kao i uvijek.

Tanema kaže...

bojem se da baš i nema sretnog rješenja s krticama... tko zna kolike generacije već opsjedaju tvoj vrt, a da toga nisi ni svjesna. Držim fige da vile pomognu, ove prekrasne vile s tvoje čarobne kutijice...

Villa-loredana kaže...

Mogu ti dati na posudbu moju Leu, ali i ona ti je već tako komotna, da joj ama baš ništa ne smeta, pogotovo sada kad uređujem i čistim masardu, pa ti fino s jedne terase na drugu preko krova, lipe, mimoze samo demonstrira svoje penjalačke akrobacije. A da tvoje vile ih čarobnim štapićem pretvore u konjiće i bundevu za Pepeljugu. Loredana

Cvjetna vila kaže...

Kutija je tematski pun pogodak (barem za mene - jer obožavam vile)! Nadam se da će biti i nastavak!...a što se tiče krtica, hm, ima nekoliko rješenja, jedno od njih je da uzmeš prazne boce od vode i sl. odvrneš čep, a dno boce odreži i zatakni je naopačke u rupu. Krtice nevole vibracije (u ovom slučaju ih stvara strujanje zraka i vjetra). Pokušaj s ovim.

Anonimno kaže...

Prekrasna ti je kutijica,a i ova vila. .već dugo imam taj paprir s vilama, ali nikako ga upotrijebiti, pa sad kad sam vidjela kako si ti divno napravila kutiju, možda i meni padne koja ideja. .a što se krtice tiče,budi sretna ako ti nije čitavo dvorište uništeno kako kod mene, apokušali sve živo da ih se riješimo. .možda stvarno vile pomognu. .to nisam probala. .

bensedin art kaže...

Moram da te razočaram, krtice obično budu u paru:(! U poljoprivrednoj apoteci traži neko sredstvo da ih potamaniš, ali obavezno dežuraj na travnjaku. Tek te dve stvari daju rezultat:)!

Pipi kaže...

sto se vila tice one su uvek lepe i bajkovite, ja ih obozavam, a kad spomenes sumsku vilu, mene podseti odmah na Milinin svet- blog. To je jedna divna zena velikog talenta i toplog srca, koja me je zbog mojih radova bas nazvala sumskom vilom. Kad pogledam, te vile bas imaju veze sa nama, one su svuda oko nas, pa valjda ce se potruditi da teta krticu razjure. Bas je stvarno veliki problem, pitam se kako bih se resila nje, da je u mojoj basti. Puno srece.

Izzy kaže...

Ponekad mi se čini kao da imaš doživotnu zalihu ovih kutijica! Svaka je posebna na svoj način, a ova me oduševila i bojom i motivima - podsjeća me na šumsku gljivicu! O krticama neću ni riječ! :)

Phoenix kaže...

Draga moja, ne vjeruj da će vile pomoći oko krtica. Cvjetna vila ti je objasnila postupak tjeranja krtica. Mogu potvrditi da to pomaže...ili poljoprivredna apoteka.
A vile obožavam i to baš ovako kad se smjeste na tvoju kutijicu.
Super si uradila.

mamakreativka kaže...

kutija je mrak,ali daj mi reci kaj ti doma proizvodiš te kutije ha,ha,

kaća kaže...

prepredivna kutijica,boje su preljepe kao i motiv..

Unknown kaže...

Ti si zaista postala majstorica zanata. Kutijice su definitivno tvoja domena! Bravo, bravo, bravo!

Ivana kaže...

hvala, cure - još da se riješim krtice i misija izvršena!